Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо куплений на нашому сайті товар не підійшов, згідно із Законом України про захист прав споживачів, покупець має право обміняти чи повернути товар у строк 14 днів. За цей час клієнт може усвідомити, чи підходить йому придбаний товар. Дії при поверненні товару до магазину: 1) Попередьте нас про намір привезти товар, що повертається; 2) Надайте чек покупки товару; 3) Принесіть товар у товарному вигляді. Товарний вигляд – не битий, без подряпин, без слідів монтажу та використання, упаковка не пошкоджена. Товар поверненню, що знаходився у використанні або не зберіг споживчі якості, не підлягає (крім гарантійних випадків). Дії при поверненні товару Новою Поштою: 1) Попередьте нас про намір відправити товар (надамо адресу для відправки); 2) Надайте чек покупки товару; 3) Надішліть товар у товарному вигляді. Товарний вигляд – не битий, без подряпин, без слідів монтажу та використання, упаковка не пошкоджена. Товар поверненню, що знаходився у використанні або не зберіг споживчі якості, не підлягає (крім гарантійних випадків). Дії при поверненні товару за гарантією: 1) Попередьте нас про намір повернути товар за гарантією. Ознайомтесь з гарантійним талоном (виробники мають особливості на підтвердження гарантійного випадку); 2) Зверниться до сервісного центру виробника для підтвердження факту заводського браку або відсутності можливості відремонтувати товар за гарантією; 3) Надайте чек покупки товару; 4) Надайте гарантійний талон; 5) Надайте акт від сервісного центру виробника, з позначкою, що товар підлягає обміну за гарантією; Поверненню підлягають усі категорії товарів, крім комплектуючих до основного пристрою, розхідників та подібних товарів (кронштейни, ніжки, фільтра та ін.). У момент передачі товару, що купується покупцеві від продавця, покупець повинен переконатися в повній комплектації товару, і відсутності будь-яких зовнішніх пошкоджень, дефектів, недоліків. Після підписання покупцем накладної товар вважається прийнятим ним без претензій щодо зовнішнього вигляду, а його комплектація відповідає зазначеній у супроводжуючих документах. Транспортні витрати пов'язані з доставкою товару при поверненні продукції виконуються за рахунок покупця. Безкоштовна доставка при купівлі, віднімається від суми коштів, що повертаються. На детальний огляд при прийманні товару, що повертається продавець має термін до 7 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.